Vakantie?

Vakantie?

Als ik weg ben, echt weg!

Zee

Ik had nood aan vakantie. Even niets doen. Tussen kerst en nieuw nam ik een week verlof maar aangezien mijn kantoor gewoon thuis is, is verlof niet zo verlof. Neen zeggen, dat lukt mij gewoon niet zo goed. Dat impliceert natuurlijk dat ik dat ook niet goed kan tegen cliënten.

De koe bij de horens

Aangezien ik wil kiezen voor geluk, besloot ik ook gewoon echt eens rust te plannen. Ik boekte een appartement aan zee. Gewoon omdat ik er nood aan had. De zee brengt mij rust en energie. 

4 dagen weg! 4 dagen geen werk. Sommige mensen vinden het dan nog steeds nodig om u te bellen en te sms’en ook al weten ze dat je er eigenlijk even 2 dagen niet bent. Het is zo jammer dat mensen geen begrip hebben dat ook ik een privéleven heb. Maar ik zei foert. Ik heb gewerkt tot vrijdagmiddag en ben op maandagavond pas terug in mijn mailbox gedoken. Het deed deugd! Het mocht nog wat langer duren maar genieten van de kleine dingen. Kleine gelukjes. 

California 

Aangezien ik merk dat ik er af en toe even tussenuit moet en niet optimaal kan ontspannen thuis, droom ik van een busje. Manlief is nog niet helemaal overtuigd maar hij ziet er het positieve wel van in. Hij stelde al voor een busje te huren om eens te zien hoe dat in elkaar zit. En ik, ik droom al van ons eigen huisje op wielen en om eropuit te trekken.


Veel liefs

MamaCaat.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Bevalling