Gaan voor geluk

Gaan voor geluk

Je hebt ervoor te kiezen

Verdiepen

Het is moeilijk. Niet elke dag, maar vaak wel! Maar het is tegelijk ook super-mega-formidastisch! Ik heb het dan over mama zijn. En misschien ook wel over gelukkig zijn. Aangezien ik meer wilde weten over hoe en wat, kwam ik terecht bij ‘Elke dag vakantie’ van Eva en Stijn. Zij boden mij al zoveel inzichten de laatste weken! Waarvoor oprechte dank!

inzicht 

Een maand geleden startte ik met het beluisteren van de podcast. 

Ze hebben er met verschillende topics al voor gezorgd dat ik heel wat inzichten heb verkregen. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik alles nu op een rijtje heb. Wel integendeel. Elke dag word ik nog geconfronteerd met tal van vragen en bedenkingen. Elke dag ben ik nog op zoek naar evenwicht.

Het stelt me gewoon gerust dat ik merk dat er nog mensen zijn die het vaak niet allemaal weten of minstens in die situatie hebben gezeten. Ze rijken tips aan waarmee ik aan de slag wil. 

Aan de slag

Ze hebben het over het vermijden van het woord moeten. Daarom spreken ze over:’ je hebt te…’ Een tip waar ik mee aan de slag wil maar nog niet zo eenvoudig is. 

Ik wil ook graag kiezen voor geluk! Kiezen voor mijn gezin maar ook voor mezelf! Je hebt keuzes te maken en ik, ik kies voor geluk!


Veel liefs

MamaCaat.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Bevalling