Awel?!

Awel?!

Ging je niet springen?

Twee weken geleden besliste ik meer voor mezelf te gaan. Mijn droom, dat klinkt nu misschien wat grootst, om een blog te schrijven, aan te vatten! Ik was overtuigd! Vol goede moed! 

Ha! Wat een mop. Ik, de eeuwige twijfelaar…. de website werd nog steeds niet aangemaakt. In mijn hoofd wel, tientallen keren zelfs. Maar in het echt? Neen, nog niet! 

Waarom niet?

Zoals ik hierboven al zei, ik ben een twijfelaar. Dat begint al ‘s morgens bij wat ik aan zal doen. Dan bij het ontbijt: vanille of chocolade. Tijdens het werk. Welk dossier eerst? Of toch eerst even de mails? Zal ik rechtstaand werken of toch zittend? Wat gaan we eten? En ga zo maar door! Het is zelfs zo erg dat ik op restaurant, je weet wel zo een etablissement waar ze het eten aan tafel brengen en je met vrienden gezellig samen kan zijn, minstens 35 keer van gedacht verander! En dit nadat ik eigenlijk thuis al gekozen had! Ik legde even uit wat een restaurant was aangezien we daar nu al zo lang niet meer heen mochten, had ik even schrik dat je het niet meer zou kennen. Ik zou het begrijpen! 

Goed, waar waren we gebleven, mijn blog. Of ja, het niet bestaan ervan. Minstens 1 keer per dag springt er een idee in mijn hoofd om over te schrijven maar helaas is er dan een dossier, een man, een kind of een taakje, wat roept waardoor ik het niet kan schrijven. Daardoor heb ik dan schrik dat ik te weinig zou posten. Noem het gerust excuses zoeken om mijn angst te verdoezelen. Want kiezen is verliezen. Kiezen voor een blog is een beetje privacy afgeven, maar is tegelijk een uitlaatklep creëren.

Chaos

Een uitlaatklep voor de chaos in mijn hoofd. Voor de chaos in mijn leven. Ook dat speelde de laatste tijd wel wat mee. Het was weer zo hectisch! Zo hectisch dat ik wilde schrijven maar het niet deed, wilde publiceren maar het niet deed, wilde lopen maar het niet deed, wilde skeeleren maar het niet deed. Wilde zagen en dat net wel deed! Af en toe mag een mens al eens gevuld zijn met zelfmedelijden. Eventjes. Of toch maar beter niet? 


Veel liefs

MamaCaat.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Bevalling